6 Mart 2012 Salı

İşte Bu Yüzden, Sırf Bu Yüzden.

"Hiçbir şey için geç değil" demek de moda olmuş. Hangi moda? Sanırım, Kadıköy Moda. Konuşmak çok basittir değil mi her zaman için? Her zaman için ama, herkes için değil. Ben mesela rastgele konuşamam arkadaşlarıma. Bana, kendileri ile ilgili bir şey anlattıkları zaman öylesine fikrimi belirtemem. Neden? Çünkü arkadaşlarımı ve olaylarını önemsediğim için. Empati yeteneği işte bu yüzden şart insanım diyende. Empati kurmayı başaramadığını bildiğim kişilere kolay kolay kendimle ilgili mevzu anlatmam. Hele ki yardıma ihtiyacım varsa fikren.

Arkadaşlarımı bu yüzden seviyorum. Sanırım onlar da beni.. Bu yüzden.

6 yorum:

  1. Çok şanslısın. Arkadaşların da çok şanslı:)
    Hoşgeldin

    YanıtlaSil
  2. Nehir İda

    Belki de en çok emin olduğum şeylerden bir tanesi bu. Şanslı olduğum. Teşekkür ediyorum :)

    Hoş buldum

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Hoşgeldiniz
    Blog tasarımınızı da çok beğendim.. Umarım keyifli paylaşımlarda buluşuruz:)

    YanıtlaSil
  4. Karoshi

    Hoş buldum sağolun.Sizleri burada görmek ne güzel. Pek anlamam blog tasarımından, acemi işi işte. Beğenmenize sevindim.
    UMARIM :)

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin Konomashi. Arkadaşlar iyidir! Öyle diyordu bir filmde. Dediklerine katılıyorum.
    Güzel blog arkadaşlıkları diliyorum aynı zamanda.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. alkım

    Hoş buldum. Çok teşekkür ediyorum. Güzel arkadaşlıklar olur umarım :)

    YanıtlaSil