5 Mart 2012 Pazartesi

Bir Bitişin Ardından, Bir Başlangıç.

''Başkalarını bilmek zeka, kendinizi bilmeniz gerçek bilgeliktir.''
Blogumun açılışını ünlü bir bilge olan Çinli Laozi'nin güzel sözü ile yapayım dedim. Yaptım da. Kendi kendime konuşmaya başlayabilirim artık. Kendi kendime evet. Kimse yok ki yazdıklarımı okuyacak. Kimsenin benden haberi yok hatta. "Bir delinin güncesi" falan mı olsaydı ki adım? Şanıma uygun olurdu aslında tam da. 
Şu an sanki görülmesi, içeri girilmesi yasak bir bahçe ya da alan varmış da kapısından gizlice bakıyormuşum gibi hissediyorum kendimi. Yakalanma duygum tavan yaptı. Üstelik yakalanırsam ceza alacakmışım gibi de küt küt atıyor kalbim. Aman neyse. Hem kimin umurunda ki bu? Devam et Konomashii kendi kendine konuşmaya. İnsanların içinde hâlâ kendini keşfedememiş kimselerin olmasına inat kabullendiğin deliliğince konuşmaya devam et. Şimdi ve bundan sonra!

2 yorum:

  1. hoşgeldin yasak bahçeye o zaman:)

    kendi kendine konuşmalarına başkalarının seslerini de ortak etmek aslında bu, çok da yanlız olmayacaksın :)

    YanıtlaSil
  2. suvebeyaz

    İlk yorumum senden geldi. Hoş buldum.
    Başka seslere ihtiyaç duymuyor muyuz zaten zaman zaman. iyi ettin de ses verdin.

    YanıtlaSil