15 Mart 2012 Perşembe

4+4+4+4+4+4+4+4+4+4+44444444+++++++ Lanet olsunnnnn

Arkadaşlar dört artı dört artı dört artı bıdı bıdı bıdı yasasından haberiniz vardır sanırım. Yasaya hayır demek için imza kampanyası başlatılmıştır. Şayet akıllı iseniz, aklınız da başınızdaysa bu yasa uygulandığı takdirde başımıza gelecekleri az çok tahmin edebiliyorsunuzdur.

Bu yüzden de diyeceğim o ki; Haydi bu imza kampanyasına katılalım ve çevremizi de bundan haberdar edelim. Olur ya belkiiiii bir işe yarar.

İmza için TIKLAYINIZ!

Mersi ya da Merci dedim ve gittim.

5 yorum:

  1. Keşke yarasa da yarasalardan kurtulsak;)(;

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Tuyu.

    Tuyu doğru sanırım değil mi? Yarasalardan kurtulmak tabiri çok hoşuma gitti. Umarım diyorum bunun üzerine.

    YanıtlaSil
  3. Hoş buldum,
    evet doğru,teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Canım ben teşekkür ederim :)

      hatta "Je tiens à remercier" doğru mu ki? ahahahah. google çeviri :)

      Sil