26 Mart 2012 Pazartesi

"......."

önüm arkam sağım solum .......

noktalı yere gelecek kelimeyi bilmiyorum. epey düşündüm ama bulamadım da. sobe mi? hayır, sobe değil. hem sobe güzel bir kelime ve ayrıca şu zamanlarda noktalı yere koyabilme ihtimalim olan kelimenin güzel olacağından da şüpheliyim. sabahtan beri yoğun olarak, fakat bir kaç zamandır ara ara bunu düşünüyorum "önüm arkam sağım solummmmm ......." 
offf, ne olabilir? ne? ne? ne?

"önüm arkam sağım solum sobe" diye bağır bağır bağırdığım günlerimi özlüyorum. aslında ben hiç özlemem çocukluğumu, neler oluyor bunu da bilmiyorum doğrusu. o zamanlar tek dert sobelemek ve sobelenmemek gibiydi sanki. oysa şimdi?

nereye baksam aynı duyguların içinde döneleyip duruyorum. dönelemek... bir fanusun içi gibi düşünün döneleme alanımı. ya da mesela küp filmini izleyen varsa şayet, filmde insanların içinden çıkmak için debelendikleri küpü. ne fark eder, ikisi de aynı hesap değil mi? olsun, ben yine de düşünün istiyorum. benim için düşünün. olmaz mı? benim için bir şeyler yapın istiyorum. çok şey değil canım, sadece düşünmek ve kendinizi benim yerime koymak. "empati" diğer adı. sonra da yükses sesle "önüm arkam sağım solum" deyin lütfen. belki sobenin yerine uyduramadığım o kayıp kelimeyi siz bulursunuz. yine benim için.

haydi lütfen.. yüksek sesle; "ÖNÜM ARKAM SAĞIM SOLUM ......."

1 yorum:

  1. ''onum arkam sagım solum
    butun sokaklarım sana dogru''..
    elma dersem cık..
    :)

    YanıtlaSil